Tårta på födelsedagen.

På födelsedagen vaknade jag av glada sånger och tårta på sängen. 16-årstårta var det. Med godis på och nutella i. Resten av dagen bestod av mattelektioner och matteläxor. Men vad gjorde det, vi hade kul i alla fall.

Igår besökte jag, Sofia, Sara och Valli Malmö för att Second Hand-shoppa. Vi spenderade mycket tid på Myrorna och jag fick med mig hem en hel del saker. Från Tjalla Malla också. En varmgosig randig tröja och en t-shirt med Peace-tryck. En sådan t-shirt kan man använda ofta. Som en godisskål där godiset aldrig tar slut. Bye!


Kommentarer
Postat av: saran

Hej sötnos! <3 Va söt du e me tårtan haha, men den var ju faktiskt jätte gooood:p. va har du shoppat från myrorna?? ledsen om jag glömde en tandborste hos er haha ja glömmer nog saker lite varstans, men jag har din supermysiga halsduk förresten så du inte sörjer i onödan. Ha de mysigast!<3<3<3<3<3puuussar ps hörde du att han söta me glasögon från humana ringde till fia!? den lyckosten! ds

2008-09-14 @ 14:41:00
URL: http://haringenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0