Solen!

Hejsan! Idag har det varit fint väder! Jag har suttit ute i solstolen hela dagen och fått lite solbränna. Mysigt! Annars då? Vi har haft triatlon idag, i skolan. Man fick välja på brons, silver eller guld. Jag valde såklart brons:P Haha, min motion är inte vad den ka vara:P Men i alla fall så skulle jag simma åtta längder (klarade bara sex stycken eftersom jag hostade halvt ihjäl haha) och sedan cykla och springa. Ja, det gick väl någerlunda bra alltihop, springa gjorde jag inte men allt annat gjorde jag, Men man ska ju heller inte ta ut sig efter en lång förkylning.

Bilder, bilder och bilder. Min kamera, den är fortfarande inte laddad. Men jag ska se om jag hinenr ladda den ikväll. Eller nu förresten! Jag laddar den nu så hinner jag. Ni ska få se min fina body jag har fått hem från Nelly.com och overzise-tröjan från H&M herravdelning:P Det blir kul. Ni får ha det super, puss puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0