Sjuk - ännu en daaag

Hej! Idag är jag hemma från skolan, jag tror jag får stana hemma imorgon också. Haha, om jag inte kommer till skolan snart kommer jag bli fet, och finnig:P Jag lever på toblerone - och räkmackor. Så gott med räkor. De smakar inte så mycket och det är bra för då slipper man den förlusten när man är är förkyld och inte känner någon smak. Haha. Förkyld, ja det blev jag idag.. Värst vad allt skiftar snabbt. Först har jag ont i halsen (vilket jag fortfarande har) och sedan mår man illa och sen va de förkylning. Haha, nej men nu ska jag inte tjata mer. Vet ni vad jag har gjort annars idag? Jag har shoppat! Ja, inte åkt in till stan, jag har shoppat online:) Beställde hem en stor t-shirt (långärmad) och randig. Så mysig att kura in sig i. Haha, den fanns bara i storlek XL så jag får väl sy upp den om den är för stor. Solglasögon har jag också klickat hem. 7-kantiga. Snygga som bara den. 70-talsinspererade. Ni ska få se;)

                      
Nice, so nice:) Båda är från H&M förresten, det glömde jag att berätta. Tröjan från pojkavdelningen och 149 kronor. Solglasögonen - mjau, love them - kostade ca 79.50 kronor. 

Nu ska jag krypa ner i sängen. Lite Lotta ska det va. Jag tänkte förresten citera en sida eller två ur den första boken. Bara så ni får veta hur bra böckerna är:) Tihi! Men det får bli ikväll i så fall. Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: leila

Svar: ååh jag vill också se den nu =) när man är sjuk så hjälper det att vara lite nostalgisk och kolla på barnfilm :)



föresten riktigt snygga solglasögon!

2008-05-22 @ 13:34:22
URL: http://leilamiller.blogg.se/
Postat av: Frida

sallllllllllly, har du gjort so:n? ^^

2008-05-22 @ 14:34:16
Postat av: Sally

Frida: Nej, har inte kunnat, orkar inte arbeta med några läxor alls. Blää, men jag gör det i helgen. Har svinont i halsen nu.. PUSS!

2008-05-22 @ 15:09:56
URL: http://sallydaisy.blogg.se/
Postat av: Frida

så du ska inte till skolan imorgon?

2008-05-22 @ 15:18:43
Postat av: Sally

Svar till Frida: Nej, jag antar att det inte blir så. Men men, du får se mig på måndag:) Tihi!

2008-05-22 @ 15:25:06
URL: http://sallydaisy.blogg.se/
Postat av: Frida

då missar du pannkakorna :/ XD åh på måndag e de musikal :'(

2008-05-22 @ 15:28:34
Postat av: Sally

Frida: haha jaa på måndag är det musikal =) Så trevligt! drömmande blick

2008-05-22 @ 16:40:52
URL: http://sallydaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0