Regnet smattrar

Hejsan! Jag sitter vid skrivborden och arbetar med No-läxan och lyssnar på regnet när det smattrar mot fönstret. Inte konstigt att det regnar, vädret har varit ganska kyligt idag även om solen sken som bara den. Men mysigt med regn är det. Särskilt när man sitter inkurad under en filt och håller en varm kopp te i handen. O, te! Det ska jag ha ikväll. Kanske blir det en film också om jag hinner klart med läxorna. Det var kul att ni gillade linnet förresten! Jag är faktiskt riktigt nöjd med det :) Hihi.. Jag sitter och tänker på nästa projekt. Å vad det kliar i händerna. Vill sy! Men kan inte för läxorna är ivägen:P

Idag på matten, gissa vad vi fick reda på då ? Jo att vår lärare har gift sig. Så trevligt =((^^))= Grattis säger jag till er! Nu ska jag kila ner efter ett glas med svaalkande vatten. Oh jag känner hur det rinner ner, måste ha, nu! Puss och kram från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0