My outfit today!

Jag hade två outfits idag. Först hade jag min klänning i gammelrosa med gråa, ribbade strumpbyxor, halsduk och blå jeansklackar. Jag var ju bara tvungen att gå in i dem, mina söta klackisar:) Men det är den senare outfiten jag tänkte visa nu:) Jag älskar "gamla stan". Alla hus har  karaktär;)

443677-320

                 

På bilden har jag mina coola brallor från H&M (400 kronor), mina jeansklackisar, köpta på Monki (350 kronor) och det underbara linnet som är ganska nytt från Ellos (98 kronor). Halsduken är från H&M (79.50 kronor), solbrillorna lånade av Lovisa och väskan från H&M (två hundralappar^^). I hope you like it! ^^


Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o - Fifi

Nice nice. Casual o nice.

2008-05-07 @ 06:13:00
URL: http://stylissimo.blogg.se
Postat av: MANGO

fint fint, du verkar vara en monkitjej! :D

2008-05-11 @ 19:21:35
URL: http://Http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0