Hoppan sa!

Hejsan! Åh, här skiner solen och varmt är det! Vilken härlig eftermiddag:)

Idag ringde en kompis:) Hon frågade om vi kunde sälja bullar här i stan och ett sådant erbjudande tackar man inte nej till så jag ska dra till henne lite senare. Vad mysigt! En annan sak som absoluuut inte är mysigt är alla mina läxor. Jag var inte förberedd när jag slog upp loggboken efter alla dessa underbara dagar i Varberg. Jag såg nämligen de läskiga orden: "Nationellt prov" och fick med ett skutt hoppa upp och ringa till Frida för att se om det var säkert. Och det var det, och jag måste trääääna. Usch, en solig dag som denna. Varför? Men måste man så måste man. Nu ska jag däremot sprina ut till tvättlinan för att se om mina strumpbyxor har torkat. Hej svejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0