Happy ^^

Hejsan! Jag är so happy. Så bombfina kommentarer jag har fått av er! Det väger guld på min lilla våg:) Så kul att ni gillar kjolen jag sydde förresten:) Jag älskar den, så mycket vårkänsla. Ska försöka mig på den där spetsklänningen jag berättade om innan. När jag kommer hem från Polen, ja då tar jag fram min kära vän Mr. Symaskin och börjar sy. Jag hörde att det finns en stoor tygaffär i Krakow som funnits sedan 1800-talet, och gissa vem som kommer spendera timmar där? Lilla jag:) Då kanske jag hittar något sidenband till klänningen också:) Helst i min nya favoritfärg aprikos. Eller hur är det en härlig färg? Jag har aldrig haft någon riktig favoritfärg tidigare. Vitt är fint också! Aprikos och vitt, det ska jag ha på mitt rum:) En gräddvit tapet med små tulpaner och rosor. Och olivgröna lister. Kanske mörkt trägolv:) Men det dröjer... Haha. Nu ska jag forsätta med min teknikuppgift som jag ska ha klart imorgon. Hmm... Inte kul, det tar så lång tid och jag vill ut i det fina vädret. Sitter jag ute och gör läxor, då blir det inget gjort. Haha, jag dagdrömmer ganska mycket. Nu ska jag släpa mig till sängen och kura ihop mig med mina homeworks:P Stora kramar! <3

Kommentarer
Postat av: malin

(svar) Tack! :D

2008-05-11 @ 20:23:34
URL: http://www.malzzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0