God kväll!

Hejsan! Idag har solet varit uppe hela dagen. Så härligt! Man har kunnat springa utan kofta och allt:P Haha, okej kanske inte naken då, lite får man ju ha på sig! I alla fall så är jag FULLPROPPAD med våfflor och kan knappast röra mig. Men att det är gott, det måste jag erkänna.

Imorgon ska jag fara hem från Varberg. Åh, vad jag kommer sakna mina små sötsöta kusiner! Vi har tagit en massa fina foton. Så fina! Dem ska jag lägga upp på datorn imorgon, direkt när jag kommer hem. Nu ska jag upp och titta på Talang 2008. Ha det gott! Puss <3 Förresten! Mina elloskläder (sommarklänningen och det puffiga linnet) har kommit! De ska jag också visa imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha en trevlig kväll! =)

2008-05-02 @ 21:52:21
URL: http://mydaytoday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0