Dagens klädval!

Tjohej! ÄNTLIGEN är jag klar med min vackra NO-bok jag har arbetat på, wihooo. Nu är det bara att börja på uppsatsen. Jaja, men jag änkte i alla fall först visa upp dagens klädval:)

                               


                                               

Idag blev det den nya skjortan som jag fick av Katja:) Från JC är den. Skorna köpte jag i Lund på Din sko. Underbara! Det bästa köp jag någonsin gjort. Jag kan inte sluta titta på dem. De kostade ca 350 kronor. Jackan är från H&M, egentligen har jag köpt den på tradera, 210 kronor. Halsduken är också från H&M och kostade 79 kronor.

Kommentarer
Postat av: Nagellacksnörden Linnea

snyggt! härliga bilder :)

2008-06-04 @ 15:38:51
URL: http://baranaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0