Cykla.

Så härligt att cykla. Jag och Hanna ägnade tusentals minuter åt att bara cykla runt i cirklar på en parkering vid hamnen. Så kul, kändes som om man flög. Haha. Ehmm. Okej, Hanna mobbar mitt hår just nu, säger att det är platt. Så heller att det är! Nu blir jag lite rasande här. Hanna fick en knytnäve i ansiktet, blodet sprutar. Hehe, okej, det var lite överdrivet. Klappade henne nätt på huvudet bara. Så snäll är jag helt enkelt. Kan aldrig bli arg på riktigt, eller jo på min syster. Nej, nu ska vi titta på fotboll, hmm. Efter det tror jag vi cyklar ut igen, skönt med frisk luft. Kanske blir det några kameraklick också. Vi får se. Förresten! Vi testade ansiktsmasker idag också. Riktigt bra faktiskt. Okej vänta, ska bara ta itu med Hanna, hon sa precis att jag liknar en kille. Bet henne. Ja, ingredienserna var det. Två äggvitor, lika mycket honung som äggvitorna och citronsaft från en hel citron. Blanda, smeta och du  får den perfekta hyn. Haha, nej men alla pormaskar och finnar försvinner efter sisådär tre dagar har jag hört. Men det kan ta längre tid beroende på vilken sorts hy man har. Ha det så bra! <3


Kommentarer
Postat av: a n n a

jag måste verkligen laga min cykel, det är så underbart att cykla:)

2008-06-25 @ 22:51:32
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0