Trötter.

Hejsan hoppsan! Idag är jag trött, men ändå full av energi. Jag tror det är huvudet som är på skarp och benen som sölar sig. Men det är inte så konstigt, jag har jobbat riktigt mycket idag. Tvättat av sextiofyra lådor (alla sidor rena), kastat garn hit och dit och tagit emot kunder. Ja, en jobbig dag men det är skönt efteråt.

Imorgon ska jag och Frida kamma Stenshuvud tillsammans. Vi ska vandra, bada, sola och fika. En riktigt fin utedag helt enkelt. Men det bästa av allt är att det kommer bli superväder imorgon, solen kommer att stå på och det kommer bli badväder till hundra procent. Trevligt!

Nu tänkte jag cykla en bit. Förra sommaren cyklade jag en mil om dagen, kunde hända att det blev två, så jag har lite att ta igen där. Haha. Vad tänkte ni göra ikväll? Hoppas det blir en skön tisdag för er alla. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: IdaBjörck

fin bild :)

2008-07-01 @ 20:07:13
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0