Varför tog jag en bloggpaus?

Som en del av er - som följt min blogg tidigare - har märkt, har jag inte skrivit några inlägg på en ganska lång tid. Detta beror på att jag tagit en bloggpaus, eller också har jag varit för lat för att skriva någonting. Men ibland blir det så här, man orkar helt inte med allt. Jag har dåligt samvete, det har jag, men nu när jag vilat mig från bloglivet ett tag kan jag komma med fler, sprillans nya idéer och roligare inlägg. Jag har också fått mobilt bredband till min dator och kan därför blogga på min nya skola jag börjat på. En helt fantastisk skola! Detta är nog det bästa jag gjort, att börja på Apelrydskolan alltså. Jag har träffat många nya vänner, underbara personer som jag älskar högt. Vi har hunnit med mer än vad man kan på en sådan här kort tid, det känns riktigt bra. Så nu kan jag skriva en massa nya inlägg där uppe i Båstad:)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ohyeah! Sally is back :D Jag tog mig friheten att anmäla mig till en av de älskvärda personerna du beskrev om ^^

Åååh, saknar dig Sally-Bally! Ses imorgon"!

Puss på kinden ^^

2008-08-31 @ 18:47:27
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Majs ;)

Wihu! Aah, tänk om vi kan flytta ihop nu i veckan! :D

2008-08-31 @ 22:31:39
Postat av: Emelie

Åh va roligt att du är tillbaka! Gillar verkligen din blogg. Pussar

2008-09-01 @ 14:28:14
URL: http://emeliestyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0