Home again.

Kom hem igår natt från London. Shit pommes vad kul vi hade. Jag, Alice och Elisabet fick dela på ett rum, riktigt mysigt. Vi fördrev nätterna med ABBA och dansade som tokiga apor. Första dagen traskade vi till Harrods (som låg sisådär tjugo minuter bort från hotellet vi bodde på) efter en galet lång tid på flygplatsen. Min väska hade kommit med på ett annat flyg (blev inte förvånad haha) och under tiden vi väntade på den fick vi 25 pund att använda i något café från flygplatsen som ersättning för tiden vi skulle få vänta. Vi köpte hur mycket kakor som helst, islatte, te och milkshakes. Nästan för lyxigt haha.

På kvällen åt vi på ett indiskt ställe som hörde ihop med hotellet. Jättegod mat, men stark som tusan! Vi nästan kiknade av skratt och fick ägaren till att hänga på också. Han skojjade och satte på sig Alices kjol, dansade med rumpan och vi kunde ju knappast få någon luft så roligt det var. Elisabet fick många blickar också förresten. Haha, en tysk pappa och hans soner flörtade med henne och ville att hon skulle följa med på en kryssning till New York. Pappan skröt lite om sina pengar och jag ville ju  inte vara sämre så jag berättade om `vår lägenhet i Turning Turso´ - som egentligen inte finns.

Tiden gick så fort, men vi slösade inte en minut åt att ligga och slöa. Vi fördrev istället tiden på museum, marknader, London Eye, shopping och en massa annat. Vi missade nog ingenting kul. Tittade på en helt fantastisk Shakespear teater gjorde vi också. Fick ståplatser mitt framför scenen - de sämsta platserna förr men de bästa nu - och alla var fullt inne i pjäsen. Hur kul som helst! Jag tog jättemånga foton, tänkte visa en hel del av dem:) Ska lägga ut dem nu, sedan blir det till att lägga sig. Puss på er fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0