Tjolahopp!

Igår hade vi värsta stormen här i den lilla staden. Jag cyklade ut på min vanliga tur men hann inte ens komma halvvägs innan regnet öste ner och vattenpölarna bara skvätte omkring. Jag var tvungen att hoppa av cykeln för att inte ramla omkull i vinden. Haha, men det var ganska mysigt att komma hem plaskvåt för att kura in sig i en varm filt och äta varm soppa. Internet fungerade inte igår förresten och därmed kunde jag inte blogga - but now I'm back;) Precis hemkommen från Mimmi. Vi dängde ner i soffan för att titta på en massa filmer och proppa i oss cocostårta. Det var i det allra godaste laget.

Imorgon blir det till att planera London-resan. Vi åker ju nu på lördag!! Jippie. Sedan bär det av till Mimmi igen. Det blir motion och skönhetsvård. Haha. Testade vaxa benen idag. Lite av en ond skönhetsvård. Kom på en bra låt undertiden (melodin kan ni sätta dit själva): "aj aj aj aj.. AAJ..". Men det blev bra resultat i alla fall. Tips till er som inte vill raka benen!

Nej nu ska jag verkligen sova. Puss och godnatt <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0