En slappig dag.

Idag vart det dåligt väder. Gråmulet och tröttsamt. Men man får helt enkelt se det fina i det. Därför slank jag ut på en cykeltur för att fotografera lite. Fick faktiskt några fina pics som jag tänkte visa. Annars då, ja mina kusiner har varit på besök. Så himla söta de är. Vi åt kakor och de fick varsin liten godispåsa utav mig. Glädjerop på hösta nivå! Imorgon blir det till att jobba igen. Men det är bara fyra dagar sammanlagt kvar som jag ska arbeta. Sedan åker vi till London. Oo! Jag kan knappast tänka på något annat just  nu än resan. Så spänd. Vi ska gå på en Harry Potter vandring och kika på Vaxkabinettet. Besöka ett museum med fina designade kläder ska vi också göra. Det ska bli härligt. Shopping blir det också mycket av. Moaha.



Kommentarer
Postat av: Elisabet

ska vi till madame tossaud? Stavning min röv.

Det är ju asdyrt

2008-08-04 @ 16:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0