En puffig liten söt grön sportig kjol.




Idag har det inte hänt mycker vill jag lova er. Jag har jobbat, jobbat, jobbat, tvättat och ja, inte mycket mer. Men om en vecka händer det grejer. Då åker vi till London. Nästa lördag blir det. Kan knappast tro att det är sant. För bra helt enkelt. Men först ska jag hitta mitt pass. Jag vet att jag har det någonstans i huset, men vart vet jag inte. Det vanliga gamla visan för min del. Haha. En kjol sydde jag förresten för några dagar sedan. Jag ska till Ellen imorgon så då tar jag med mig den till henne. Som en liten present. På söndag hoppas jag att jag kan vandra med Måns till Stens Huvud och träffa kusinerna. Men nu ska jag kolla på Sherlock Holmes. Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0