Vill ha, nu <3

Ja, jag va inne på Forever21 för att kolla på några söta klänningar. Och såklart hittar jag en massa jag vill ha, men eftersom jag ska spara mina pengar till Englandsresan så kan jag kanske inte köpa, gaaaah... Men jag vill ha den här klänningen till skolavslutningen (den blåa helst):

   

Så jäkla sööt! Sedan hittade jag ett par urhäftiga skor också, som jag kan betala en massa för, bara jag får tag i dem ^^

443677-182

Visst är de underbara? Hade jag dem här skulle jag vara världens lyckligaste:P Haha. Men nu är dem inte här så jag får stå ut, jag får drömma om dem:P

Kommentarer
Postat av: Therese

De har jättemånga fina klänningar!

2008-04-15 @ 10:15:43
URL: http://tezzas.blogg.se
Postat av: Melvin

Jag testade de skorna en gång, visst dom är snygga, men dom var jätteobekväma :P

2008-04-15 @ 12:49:35
URL: http://betonme.blogg.se
Postat av: Elisabetb

London (hjärta) haha :D :)

2008-04-15 @ 14:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0