Veckans simrishamnare!

Ja, ni hörde rätt;) Nu ska ni äntligen få se Veckans simrsihamnare igen;)

Jag hittade tre tjejer med riktigt skön stil;) De hette Hanna, Julia och Stina.

443677-131

 

- Namn? Julia Ericson Ståhl
- Ålder? 17
- Har du nåt favvoplagg? Klänningar

Så, vad har du på dig?
- Skor från Footlight
- Kjol, Lindex
- Jacka, Twist and Tango
- Tröja, Filippa K
- Väska från Mulberry

- Vad tänker du bära i sommar?
Sköna plagg, många klänningar!

(Det tog lite lång tid med uppdateringen, haha och gissa varför? tihi, ville ha fil me banan)

443677-134

   

- Namn? Stina Brandt
- Ålder? 17 år
- Favvoplagget, vilket är det? Tights med bland annat en tunika

Vad bär du idag?
- Ballerinaskor, från H&M
- Jacka, Vila
- Jeans
- Halsduk, Zara
- Tröjan vet jag inte vart den kommer ifrån
- Skärp från Aquador
- Väska, Fiorelli

-Vad vill du ha på dig i sommar?
Så lite som möjligt, klänningar.


443677-138

- Namn? Hanna
- Ålder? 19
- Favvoaffär? Indiska
- Favvoplagg? Klänning

Vad har du på dig?
- Strumpbyxor
- Klänning, Indiska
- Kofta, Lindex
- Halsduk, faktiskt från Thailand, fick den av min syster.
- Jacka, från JC
- Mössa och vantar, Indiska
- Sedan är det mormors väska.

- Vad tänkte du bära i sommar?
Sköna, slappa myskläder, tunna dådå. Klänningar!


Jag är inte klar med "V S" ännu, det kommer en till tjej, Hanna, senare också. Jag hade skrivit jättemycket men såklart så krånglar datorn och börjar hacka så att allt försvinner. Hatar när sånt händer! Och jag orkar inte fixa det nunu eftersom mina ögon ser ut som fyrkanter just nu:P Haha, förmkt dator Sally:) Men jag lovar att fortsätta imorgon. Och till nästa gång jag ska hitta "V S" ska jag ha lite nya frågor, spännande va? Pussillipuss! PS. Showen vi kollade på idag, med de berömda dansarna, var underbar! Så cool, jag tog två bilder som jag laddar upp imorron! DS.


Så ja, nu har jag satt in fler bilder! Hoppas du kommenterar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0