Vad jag har hittat på idag

Hejsan! Idag har det varit skola, som vanligt =) Jag skulle ha varit på Second Hand och lämnat lite kläder, men nej de hade stängt. Typ vartenda affär har stängt på måndagar. Här i S:hamn dådå:P Man blir så trött på det! Jag skulle vilja starta en affär där jag också hade öppet på söndagar. Här har  de typ öppet från tisdag till lördag och på lördag har de bara öppet till 2. Usch! Jag vet, det låter segt och det är det:P Jag skulle vilja bo i Malmö, Stockholm eller Göteborg, då kunde jag ju vatt ute på stan lite oftare. Går man här har man redan hunnit ner för storgatan innan man ens vet om det:P Det går på en sekund eller nåt:P Men nu ska jag göra SO. Ska göra klart en del instuderingsfrågor tills på onsdag, och då menar jag en hel del. Bloggar lite ikväll också, kram!


Tjoho igen! Nu blev klockan kvart i nio, har gjort några instuderingsfrågor, inte så många men mycket text blev det minsann;) Haha. Blickade precis lite på min jacka som hänger fint i en krok på min garderobsdörr, shit vad glad jag är för den! Och lugn kan jag också va eftersom jag har hittat tre snygga outfits som jag ska ha resten av veckan :) Eller jag får ju sätta ihop lite fler kläder senare men nu har jag bestämt mig för en jättesnygg outfit jag ska ha imorrn. Men den får ni se då, tralala^^.
Har inte fått så många kommentarer på sistonde, kommentera! =) Haha. Förresten, jag måste ställa en fråga till er alla. Jo, det är så att stallet.se har alltid varit en sida som man inte vågat visa för någon att man varit inne på, men det tycker jag är riktigt konstigt! Jag menar, det är ju en riktigt skön sida med roliga funktioner! Det är också en sida där man kan mejla och få vänner. Tänk efter, är det inte så? Jag tycker det iallafall. Det är så fruktandsvärt jobbigt att alla säger att man är "en tönt" om man är medlem där. Men det är man inte! Det är bara något de fått för sig för att det handar om hästar. Nu kan man ju också ha andra husdjur där men jag tycker fortfarande att man får konstiga reaktioner av att vara medlem på stallet.se. Ja, nu säger jag rätt ut jag jag är medlem där , men jag bryr mig inte om någon i klassen går in och ser detta. Det är fullkomligt normalt att vara medlem där. En mycket trevlig sida, har du inte varit inne så gå in:) Alla är trevliga enligt mig ^^. Men nu ska Sally keep going with the SO work ^^. Ha det bra, bloggar såklart imorrn också, puss! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0