Todiloo!

Hejsan! Igen! Haha. Nu håller jag på att testa lite outfits från sisterns garderob. Vi tänkte byta våra tjocktröjor. De har princip samma form men Alices är ljusgrå och har text medan min är helt mörkgrå. Min kommer från JC och hennes från Gina. Men jag har klickat lite bilder. Måste tääänka, vi gör affärer vettu;)

   

Vad tycks? Detta är då Alices tröja. Min kommer här:

   


Min har lite mer volym nertill, men jag vet inte hur det blir. Vi får se =) Men nu ska jag sticka ner till mamsen och dricka en kopp te och kanske det blir nåt gott till också. Jag bloggar såklart imorgon då jag banne mig ska ut och hitta "V S". Om jag inte hittar denna personen imorrn då vet jag inte vad:P Haha, jag var ju ute idag men jag hann inte så mycket eftersom jag var på yogagrejjset. Imorgonbitti, ja då ska jag berätta något som ska hända=). Men det får du hör dåå:) Puss!

PS. Bilderna har inte bästa kvalité. Var tvungen att använda stark blixt eftersom det är mörkare nu när det är kväll:P DS.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom är lika snygga (;

2008-04-10 @ 17:01:16
URL: http://hannahjosefine.blogg.se
Postat av: altemyr

vilken skön stil du har!

2008-04-10 @ 18:16:28
URL: http://altemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0