Tjohej!

Ajajaj mitt huvud:P Gissa vad jag precis gjorde! Slog huvet i lampan och satte mig rakt på golvet, typsikt mej asså! Och ont gjorde det, även om det bara va en liten dänga. Men jag kan glädja mig åt att jag köpt två fina klänningar för 199 spänn (!!). Shit asså, det är billigt ^^. Vill ni se dem? Ja, det ska ni få göra =) Jag kände mig lite bättre nu i eftermiddags om ni undrar varför jag gick ut:P Jag har ju varit sjuk men jag kände helt enkelt för en frisk nypa luft, och varför jag helt plötsligt befann mig i klädesbutiken har jag ingen aning om :O  Haha..

443677-188

 

- Blå jeansklänning (söt!), Lindex 124:50 kronor
- Blommig klänning/svart, Lindex 74:50

Billigt va? JAg har bestämt mig för att vara lite mer ekonomisk, haha det har Ellen och G-K lärt mig. Ellen (smackthepony.blogg.se) har haft en kurs vettu;) Där fick jag veta vett och ettiket men pengaslösande! Vill du också ha lite råd om ekonomi, mejla henne:P Haha :) Nu får du fullt upp Ellen! Kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0