Tjo!

Har precis varit ute och lämnat mina kläder på Second Hand. Äntligen! Jag visste först inte att man var tvungen att boka tid. Hmm... Men nu är de lämnade. Problemet är att jag är sy förbaskat yr:S Och trött.. JAg tror det kan bero på mina tabletter jag tar:P För allergin. Det står nämligen på dem att man kan bli yr men att det är ovanligt. MEn nu ska jag tänka på imorgon:) Då ska nämligen jag, mamma och kanske HAnan åka till Malmö för att kolla upp ett gymnasium. Trevligt! Men först ska vi gå lite på stan och kanske fika. Mysigare kan det inte bli:) Hur har ni haft det ute i solskenet då? Hoppas det varit super! Jag ska snart ut och sätta mig i solstolen där ute och sola lite. Och räkna matte. Haha.... Men det får jag göra när inte Alice och hennes kompisar (har ingen aning hur många de är eller vilka de är) har gått in. För nu är de ute i trädgården:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0