Tjo!

Jag har en superidé! Jag kom på den nu i morse när jag tråkade framför min laptop. Jag ska göra en "Veckans simrishamnare". Hur bra idé som helst. Men jag måste ju berätta först vad det är innan jag sätter igång.

I Veckans simrishamnare ska jag leta upp en person på stan som enligt mig har den snyggaste outfiten. Kanske är det flera jag väljer ut :D. Men när jag gjort det ska jag ta ett foto av denna personen/personerna och intervjua dem om vad de har på sig. Kanske ställer jag lite andra 'fashion-frågor' också. Jag kommer att börja med detta så snart som möjligt och det ska bli riktigt kul! Det finns inte så mycket här i den lilla stan och då kan det va kul att börja med något sådant:)

Have a nice day! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0