Tjena moss!

Go morrn! Nu är klockan tio över sju på morronen. Jag börjar bli morgonpigg igen. Haha. Jo jag skulle ju berätta en sak igår. Jag är vääldigt nervös inför detta:S Saken är den att vi ska gå och kolla på en föreställning i skolan. Det är en grupp riktigt duktiga dansare, från Israel tror jag. Skolan har också köpt in 30 platser till en workshop med dem. Så att vo kan få lära oss dansa modern dans. Och jag fattar inte varför jag anmälde mig!:O Jag är ju stel som en pinne. Och vi ska dansa idag! Hjälp asså. Haha jag kommer typ skämma ut mig. Jag har inte dansar på jättemånga år, men jag får väl göra mitt bästa^^. Vi är ju i en stor grupp så det ska nog gå bra haha. Nu ska jag testa dagens klädval! =) Ni ska få de den. Det är en jättesnygg, ny tunika som jag köpte igår, i S:hamn faktiskt:P Haha.. Be right back ^^..

Kom på att vi skule ha idrott efter 40 minuters matte så de e lika bra att ta på sig mjukisbyxor och t-shirt redan nu.. Men jag fotar dagens klädval lite senare. Skolan börjar om en timme. O, va härligt de e med god tid på morgonen. Så slipper man jäkta. Jag ska kolla vilka mer ämnen vi har idag ^^. Svenska, NO och franska. Jag undrar om jag ska få reda på franskaprovet idag. Spännande. Och matteprovet ska jag få. Och jag hoppas att jackan också kommer på posten. haha, det är mycket det;) Gäääsp.. Läste ut en bok igår. Jag har faktiskt läst ut fyra böcker på riktigt kort tid haha. De e mammas Lotta-böcker som hon läste när hon va lika gammal som jag:P Haha, de är riktigt bra faktiskt. Om du får tag i en bok, LÄS! ^^ Igår läste jag ut Lotta slår till. Haha så bra böcker asså:)  Författaren heter Merri Vik. Tralalalala.. Men nu måste jag asa mig in i badrummet och borsta tänderna och tvätta händerna:P Haha, nej men jag måste också packa skolväskan, så jag inte glömmer något. Brukar glömma saker hela tiden annars. 

Läs gärna min blogg ikväll ^^. Då berättar jag om hur det gick med dansen, om jag orkar efter vår orientering:P Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0