Tittat på lägenhet!

Hejsan svejsan! Nu har jag och mamma varit och kollat på en finfin hyreslägenhet. De håller på att renovera den och jag hoppas vi kan flytta in där. Nära till affären och allt. Hehe, det är ca 100 meter från där vi bor nu så det blir enkelt att flytta sakerna isåfall. Så sugen jag är på att flytta! Jag kommer ju sakna huset vi bor i nu, jag menar, vi flyttade ju in här 1999 och det är väldigt längesedan och man har ju en massa minnen. Men det ska bli spännande, då får man liksom mer pengar över, och hehe, jag smider planer på att shoppa mer ^^. Tihi!

Nu ska jag spendera två timmar ensam i hemma, skönskönt. Jag ska städa lite och så och kanske laga någon god mat. Senare idag kanske jag ska träffa Måns. Det blev aldrig någon kroki men det får bli nästa gång. Nu ska Alice och Ilka åka till Malmö för att kolla på Moa och Matilda när de går catwalk, hmm, vill också följa med. Kanske finns någon modelagentur.. Men det får bli nästa gång. Har liksom inte mycket pengar nu haha. Jag får sälja bullar, kanelbullar, det blir super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0