Tillbaka från skolan..

Tjoho! Hur har ni det alla? Hoppas de e superduper! Idag har jag vatt i skolan, lång dag.. Men jättegod mat! Förresten! ELISABET fyller år idag, ropa grattis. Imorgon ska hon få en sak av mig ^^. men hon vet inte vad det är haha. Vad tyckte ni om dagens klädval? Jag drämde till med ett par färgglada strumpbyxor idag bara för det är våår. Härligt, härligt! Solen skiner och, hmmm.., måsarna kvittar fint. Hehe. Hörde precis en mås gala, men det är väl också fint, eller? Har precis ätit upp mina mellanmålsflingor. Gottilligottgott. Och juice har jag också såklart. Idag har vi haft musikprov by the way;) Nu undrar ni kanske hur det gick? men det tänker jag inte säga förrens jag fått veta resultatet. Tänk om jag tror jag gjorde bra ifrån mig men det inte va så, då hade de ju inte vatt så kul^^. Men det kändes åtminstonde bra. Ooo, vi skulle få tillbaka våra matteprov idag om vi ville, men då skulle vi behöva vänta fem minuter men jag vill såå gärna komma hem till bloggen så jag får se matteprovet imorrn. Det är kul att vänta. En annan sak jag väntar på är min finfina jacka som jag köpte. Usch! Hatar att vänta på beställningar haha. Men prov går bra. Men ska dra nu, jag ska ut på någon slags yogasak, bra för min astma. Ska börja på gym också, mina muskler ser ut som, hmm, ja spagetti är det rätta ordet ^^. Eller närmaresagt mina armar är smala som tänstickor, där behövs lite muskler tralala. Hehe, jag kan väl sitta kvar vid datorn fem minuter till. Alice har ändå badrummet så jag kan inte komma in och borsta tänderna. Jag borstar typ alltid tänderna. Tycker de e fräscht i munnen ^^. Vill heller inte använda munskölj. Starkt:P Å, jag undrar när jag ska klippa mig igen. Haha, då checkade om mina naglar va bra, och de va suverääna:P Haha. Ganska långa också. De växer som in i katten. Oj! Nu fick jag gåshud, ganska kallt i mitt rum. Jag har haft öppet fönster hela dan när jag vatt i skolan. Men ojoj, nu gick tiden snabbt, nu måste jag dra. Men jag bloggar senare ikväll!  Och jag hoppas jag hinner hitta "V S", kanske inte hinner eftsrom jag ska på yogagrejsimojset. Skippar hellre de för att hitta "V S". men nu kan jag inte det. Pussar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0