Städar!

Hej, ja nu håller jag på att städa ^^. Det går inte så värst bra bara xD Jag har gjort en lista med "måste göra saker" så jag kan komma igång lite =). Jag ska rensa garderoben också, se om det är nåt jag inte vill ha. Usch, så tråktråkigt väder det är idag. Det har regnat hela tiden, enda sedan jag vaknade. Och dessutom är himlen helt grå. Jag ska klicka en bild:D Vänta lite =)

Där pilen pekar är min skola xD Eller hur är det näära? Jag kan gå dit på en minut, tralala. Den är ganska svår att se (pilen asså haha) men ni kommer hitta den ^^.

443677-153

Här är lite småbilder:
 

Trist väder va? Ja, jag tänkte väl det ^^. Hehe, men det blir väl finare imorrn:)

Jag funderar på att sticka till Mixit. Det är en Vero Moda affär som finns här i Simrishamn. De har snygga kläder men allt passar inte på mig. Men det kan man ju inte gå och hoppas på heller:P Jag har inte så mycket "fyllningar" (haha) så jag det mesta hängel lite fult men jag fåt köpa sånt som inte hänger. Men först ska jag städa klart. Nu tänkte jag damsuga. Eller ska jag städa garderoben? Nej, det är bättre att ha fint innan man städar blend kläderna, annars är det inte lika kul! Haha, de flesta hatar att städa bland kläderna men jag älskar det ^^. Förresten, jag tror inte jag lägger in dagens klädval förrän senare när jag tagit på mig nåt ordentligt, haha jag har t-shirt och myspysbyxor på mig nu, inte så kul va? Men jag bloggar senare när jag städat färdigt, om det nu blir färdigstädat. Tror inte det när jag jobbar i den här snigelfarten.



Sådär, nu e klockan tre och jag är färdig med dammsugningen, yippiii! Haha, ni förstår att jag inte gillar att dammsuga va? tog typ en timme innan jag började. Och eftersom jag är glad nu, så ska ni få se en lite rolig sak som jag inte visat förut. Hehe, min ko på väggen! Nu tänker säkert du att man kan väl inte ha en ko på väggen, men det har jag, EN ROSA EN;) Haha, alla mina vänner har sett den och sagt att det är en gris. Men det är det visst inte, det är en ko. Vad tycker du det liknar? Nu ska ni få se den ^^

443677-157

Är den fiin? Haha, jag hängde upp lite smycken som örhängen på kon hehe. Förresten! Den har vingar också. Men man kan se det tydligare på en annan bild, vänta..

443677-158'

såja:) tihi! har målat den själv, så stolt ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

Jaa det måste suga att vara allergisk. då skulle jag nog skaffa mej en sån där ful allerkigerhund som även såna som du kan ha ;)

trevlig helg!

2008-04-12 @ 13:58:14
URL: http://jesisi.blogg.se
Postat av: Sabina

Tack för alla söta kommentarer!Hoppas att resten av din dag blir jättefin!
Kramar, SW

2008-04-12 @ 15:10:17
URL: http://www.sabbonina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0