Söndagstråk..

Hejsan alla läsare! Hur har ni de så här en söndagsmorgon? Hoppas de e fint i alla fall! Och vädret, för här i S:hamn regnar det och är gråmulet. Hmm... Hur länge ska det hålla på så här? Äsch. Det kommer säkert bli finare senare. Förlåt förresten för jag slutade så hastigt att blogga igårkväll. Jag hade fått "fyrkantiga ögon" av allt datatittande och dessutom började precis Miss Marple på TV. Haha, älskar de filmerna. Lagade också en varm kopp choklad och åt lite frukt framför TV:en, myspys =) Ni kommer bli gröna av avund när ni ser min choklaad ^^.



Jag har gjort "V S" frågorna bara så ni vet;) Ska sticka ut på stan när det blir lite finare väder. Jag har försökt ringa och fråga om någon vill följa me mig men får inte tag i en enda knutte så jag går själv, har man lovat något så har man ^^.

Nu blidde klockan tio över tolv. Ska gå ner och kolla om det går något bra på tv, sedan måste jag plugga lite också. Men såklart ska jag ut på stan också. Ska kolla om det blivit bättre väder. Brb.. Så! Det regnar inte längre men det är gråmuulet. Jag har väldigt fin utsikt från mitt rum, ut på gatan och över en del av stan. Så jag ser om det finns mycket folk ute, ganska dött idag om jag får säga det själv. Jag kan ju klicka utsikten så kan ni få se hur fint det är:)

Även om det inte ser så lyckat ut att hitta "V S" idag så ska jag ändå dra mig ut på stan. Men jag lovar att jag kommer tillbaka sedan och bloggar om jag hittat någon med snygg outfit. Annars får jag kanske ta med mig kameran till skolan och klicka lite där :) Det låter bra! Lägger ut en bild på utsikten sedan. Men nu drar jag och blocket ut, puss! <3

Mitt nya, finfina block:
  

PS. Lägger ut en dagens outfit senare idag ^^ DS.


Hej, då va jag tillbaka igen! Ni undrar kanske varför jag skriver på samma inlägg men det är för att det inte ska bli för mycket virr och stirr överallt i bloggen. Jag vill ha det snyggt liksom;) Haha. Men jag har i alla fall varit ute nu och hitta veckans simrishamnare, vilka ni kan se i bloggen nu^^. Jag har också käkat glass i hamnen där min kpmpis nu sommarjobbar ^^. tralalala, jag gick och besökte henne idaag. Jag lovade lägga ut en bild på utsikten men det va så tråktråkigt väder idag så jag klickar en bild nä det är lite trevligare väder. Idag har himlen sett ut så här (inget vidare va?):
443677-92
Nä, trodde väl det:P

Här är i alla fall en bild på min goa glass jag köpte:
443677-91
Ha det bra, puss och kram, bloggar lite ikväll! Då ska jag visa min nagelkur som jag gjort. Endast med nagelsax, fil, tvål och vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0