Soligt och härligt ^^

Ja, idag har det varit en jättehärlig dag! Solen har strålat hela tiden och jag är riktigt varm. Jag tänkte göra lite läxor nu, det låter trist jag vet, och sedan ta en kvällspromenad. Vi har SO-läxförhör senare i veckan, höhö.. Tänkte också ta en skön dusch och kolla på lite TV ikväll. Försökte få hit Frida men hon hade för mkt på gång. Jag är så glad för bloggen ^^. Nu, idag, har jag inte haft många besökare, ca 12 stycken, hehe. Men i förgår hade jag ju 44 så det jämnar ut sig, tralala. Jag ska blogga imorrn också såklart, efter skoolan. Imorgon skulle det regna, så det kommer kanske bli en ganska varm outfit. Åh, shit vad jag längtar efter jackan jag köpte:) Den kommer säkert på posten imorrn, hoppas jag! Och mitt underklädsset <3 Vad härligt det är att ha nåt att se fram emot =). Men nu ska jag göra lite läxor (om jag nu orkar sträcka mig efter so-papprena) och göra lite smycken. Visar kanske bild ikväll om jag hinner. Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0