Så mycket att berätta!

Heej! Jag är så lycklig! Dels för att Fridis är här och vi har hittat "V S"! Wooooow! Kuligt.. Dessutom fick jag VG+ på min LAbrapport, yeah! Sedan fick jag reda på mitt matteprov också. Men där fick jag bara G. Pust! Men som plåster på såret kan jag ändå fira, FÖR JAG HAR KOMMIT IN PÅ BÅSTAD! Jag har sökt in till det gymansiet, texit och design-linjen. Det är ett internat med superfina rum och alla verkar trevliga! Fin utsikt också, det ligger i slutet av Skåne, långan väg men jag bor ju där så det blir super! Jag ska sy vartenda dag! Tihi! Sedan får jag bo i egen lägenhet år två och tre. Kulkul! Oj! Jag har inte berättat hur det gick med dansen. Och då säger jag: Jättebra! Det va hur härligt som helst. Vi skulle gå runt i cirklar och röra oss som vågor och som om vi hade bollar i kroppen. man kände sig så fri och det va hur mysigt som helst. Jag blev riktigt varm och det kändes skönt i kroppen efteråt. Jag va inte alls stel som en pinne^^. Haha! Jag har fotat dagens klädval förresten. Satsade på färgglatt idag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0