Rolig dag ^^

Hejsan svejsan! Idag har jag bland annat varit på loppis:) Yee! De har startat nu, kanske jag ställer mig där nästa lördag haha. I alla fall så har jag varit med om något jätteskojj. Vi var nämligen på ett ställe där de bygger upp ett bilmuseum. Det är vår granne som är delägare så vi fick komma in och titta på de gamla bilarna och gud vad kul det va! Jag fick bland annat se en riktigt cool bil som har avrit med i en av James Bondfilmerna. Tänk om Jean Conery har tagit på den!! Då svimmar jag ;) Haha, han är liksom bäst;) Sedan, håll i er nu, fick jag SITTA i kungens gamla porsche!! Shit vad jag var lycklig när jag satt där och höll i ratten;) Haha.. Hoppas verkligen jag får sommarjobb där. Jag vill nämligen servera i caféet. Men nu är det mat (väldigt tidigt) så nu ska jag ner men jag kommer och bloggar ige såklart. Hej so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0