PartyParty outfits

Ja, nu va det dags för lite partyoutfiter. Alice och hennes vänner ställde upp och jag fotade deras snygga outfits och intervjuade dem lite om vad de hade på sig.

DERAS OUTFITS!

ALMA-KLARAS
  

Alma-Klaras outfit:
- Linne i sidentyg, Zara
- Jeansshorts, avklippta
- Bruna leggings

ALICES
   

Alices partykläder:
- Söt, axelbandslös klänning, blommig, Iris.
- Guldiga örhängel (vilka man inte kan se:P), H&M
- Svarta knäleggings

IRIS

    

Iris, glitterpinglan:
- Make-up, Nikki.
- Paljettklänning, Thailand (finns liknande på H&M, men de är fyllda med paljetter på ryggen också)
- Tigermörstrade converse

Iris är ready for the stage! ^^

  
EMILIES
- Svarta shorts, Nikkis
- Svarta legings
- Vitt linne
- Svart kofta
- Guldiga ballerinaskor

NIKKIS
  

Nikkis snyggillisnygga outfit:
- Grönt boxarlinne, från Schweiz
- Halsband, Wedings och loppmarknad
- Shorts, Kiviks marknad
- Bälte, fått från en kompis
- Svarta skor med glitterdetaljer

443677-57
Vänster, Nikki
Mitten, Alice
Höger, Iris

443677-63
Längst ner, Alice
I mitten, Emilie
Längst upp, Nikki

Detta va då deras partyoutfiter! Make-up hade de fixat själva med deras eget smink.


Kommentarer
Postat av: Klara

otroligt söta är dom! & du med :)

2008-04-06 @ 16:01:29
Postat av: Jeem

hah vaa sööta alla e :) !! men asså jag vill osså till valla nån gåång !! haha ha de braa :)

2008-04-06 @ 21:40:07
Postat av: Jeem

hah vaa sööta alla e :) !! men asså jag vill osså till valla nån gåång !! haha ha de braa :)

2008-04-06 @ 21:40:33
Postat av: jeem

Shiit ;) Nikki och aliice nii e såå sööta !! :D jag e avvis xD

2008-04-06 @ 21:43:09
Postat av: Emeliee

FYYYFAAN SALLY!! x) Faan kan du inte sudda ut mitt ansikte eller ngt?? haha asså serri, ser jag ut sådär på riktigt så dör jag ;O

2008-04-08 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0