Nu va det bara att sätta igång, pust!

Ja, nu va de till att sätta igång, men med vaddå? Jo, lääxor såklart. Vad kunde man vänta sig.. Pust, det är matteprov och franskaprov imorrn. Och såklart eftersom jag hade lite längre tid på mig till franskaprovet, för att jag va sjuk, har jag då också större press på mig. Men jag har inte orkat träna i helgen. På helgerna ska man ju ha kul, eller hur? Tänkte väl det ^^. =) Tralalala. Men nu blir det, som sagt, till att börja plugga och ingen tid för annat. Hehe, förutom bloggen då. Tänkte sticka ut igen på stan för att hitta ännu en "V S", och denna gången leta ännu nogrannare. I söndes var det inte alls mycket folk ute så en annan dag ska jag testa nu. Har precis ätit ett äpple, eller nästan ett helt. Jag ska smälta den förbaskade mazarinen jag åt för nån timme sen. Jag ska inte äta sånna onyttiga saker xD Det har jag bestämt mig för men det går inte så bra. Ibland låter man sötsugen ta över ens förstånd. Är det någon som känner igen sig i det? Jag gör^^. Mumms, kakor. Men inga kakor nu. Nu ska jag plugga. Usch, trååktråk. Och det är dessutom musikprov på onsdag, hur ska jag klara detta :O. Idag var det minsann nationellt prov i svenska, ja sikken otur att jag också va täpt i näsan. Men nästa gång ska jag inte va det! Haha. Men jag bloggar lite ikväll och säger hur det gått med pluggandet (om det nu blir nåt av det;P). Pussar och ha det super! Förresten, jag hade 25 besökare igår, yiiiipiie! Haha, råkade skriva 225 men det stämmer ju inte, inte än ^^. jag ger mig inte =) En vacker dag hoppas jag att jag får 100 besökare, men det bli sedan det. Besökbesök! Tihi! Men nu är jag som fastklistrad me karlssons klister, nu ska jag dra, puss igen!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0