Nu va de fredagskväll=)

Hejsan! Nu är det ju ääntligen fredag, men jag vet inte vad jag ska göra:P Har precis fått besök av Mari oh hennes pojkvän, treevligt^^. De stack nästan precis för att gå och köpa chips. Jag sitter med en iste jag:) Har börjat gilla sitronsmaken tihi! Den är jättegod nu. Jag lovade ju att lägga ut lite bilder på dansshowen innan och nu har jag laddat upp dem i min dator så ni kan få se dem, jippiie! Fast jag satt inte på den bästa platsen eftersom det va någon framför mig.

443677-149

443677-148

Häftig dans! Men de flesta i klassen tyckte att de va konstiga och inte alls bra:O Men de ägde scenen;) Haha. Jag får en sådan lust att börja på riverdance alltså! Om ni går in på youtube.com och säker på "riverdance" så får ni se vad jag menar. Så coolt! Fast modern dans är ockå kul! Åh, vad skönt med helg! Jag ska ägna hela dagarna åt att blogga, men såklart blir det väl lite plugg, och långa promenader också. haha. Älskar att promenera och cykla förståss! Jag har alltid gillat att cykla. Men inlines är läskigt, om man inte kan bromsa som inte jag såklart kan. En gång va jag tvungen att köra rakt in i en mur för att inte jag skulle riskera att flygga rakt ner för en nersflrbacke. Haha, eller man kanske inte kan kalla det var nedförsbacke, mer en sluttning. Haha. Men det dumma var att där fanns rosenbuskar och jag fick taggarna rakt i handen, aj det bloa! En annan gång jag var tvungen att bromsa va när det kom en man, eller var det en kvinna?, med barnvagn. Då körde jag rakt in i en lyktstolpe, ajajajaj! Ibland tänker jag inte efter asså:P Har ni också varit med om något sånt? Berätta gärna ^^. Nu kom jag och tänka på en del pinsamheter jag har gjort också! Haha, en gång skulle jag visa för Frida vilken dans jag ville börja på (riverdance då, har velat gå på det läänge) och så började jag dansa. Mitt hår bara svängde omkring och jag hoppade som en galning. Och gissa vad jag får se då! Ja, ni vet väl redan; min lärare!! Stod där och kollade, fatta va skämmigt det va! Jag trodde jag skulle svimma. Men om man är så galen som jag och inte bland annat kollar sig omkring så får man väl ta saker som dem kommer:P Haha, ja ni skulle bara sett asså! Jag har gjort 1.000.000.000 andra saker om också har gjort mig röd som en tomat. Men det får du veta imorgonbittida, då berättar jag det pinsamaste någonsin:O Haha, nu ska jag i alla fall sova. Jag vet att det är ganska tidigt och att ni tänker att jag är konstig som går och lägger mig nu men jag är så trött:P Jag ska kanske upp till krokin imorgonbitti. Synd bara att jag inte kan komma till Moa och Matildas (snällsnälla kompisar^^) modevisning på triangeln imorgon i Malmö. Alice hade inte berättat det för mig antagligen bara för att hon inte ville att jag skulle följa med =(. Blähä, och jag sparade inte pengar till lite shopping och mat heller och jag hade bestämt att gå på krokin, så det får väl bli någon annan gång, vilket jag tror är snart eftersom Moa och Matilda är sånna snyggingar och kommer säkerligen (hihi) komma på någon modetidning snart eller nåt:P Haha.. Men ha det så bra, pusspuss, ha det supeer! <3 Och hoppas ni har haft en treevlig lässtund.

Kommentarer
Postat av: julia.d

hahaha. de va askul:P

2008-04-12 @ 18:01:52
Postat av: Anonym

SÅG NI OCKSÅ DEM? HAHAHA de var asskoj xd

2008-04-14 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0