Kläder! <3

Hej! Jag va precis inne på H&M online. De har riktigt häftiga kläder nu. Jag hittade flera underbara klänningar och ett linne. Vad jag måste ha! haha, problemet är att jag alltid ska hitta snygga kläder när jag inte har några pengar. Varför ska det alltid va så? Måste ha svar asså ;) haha

1  2  3

Det här linnet har lite blandad stil. Satinrosetten bak på ryggen gör linnet så himla sött medan döskallen drämmer till med det här klitchiga (hehe ett konstigt ord ja:P) och coola. Måste beställa ^^.

2 Underbaar  =) Mer kan man inte säga haha. Nej, men den här klänningen föl mig i smaken direkt! Jag brukar inte falla för leopardmönstrat men det här är snyggt. Sötsötsötsöt volangklänning. Kostar 149 kronor på H&M shop online.

3  Jag tycker den är riktigt finfin. Det är så härligt att drämma till med lite färger efter alla dessa gråa vinterjackorna. Den här underbara klänningen går för 398 kronor och finns i färgerna seris, grönt och svart. I want it <3

Kommentarer
Postat av: hanna

logga in på msn NU

2008-04-08 @ 22:08:12
Postat av: hanna

logga in på msn NU

2008-04-08 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0