Jobbigt :'(

Hela dagen har jag varit inne:( Solen skiner ute och det är fortfarande över 15 grader, fastän klockan snart är halv sju. Men jag måste stanna inne. Fy farao vad orättvis världen kan vara! Här sitter jag med min allergisnuva och snörvlar halvt ihjäl mig medans Alice och hennes vänner ät ute och går och solar i det här fina vädret. Andas har jag också svårt för eftersom min hals är uppsvullen. Typ går på tabletter just nu. Fy fan asså... Jag önskar att det fanns något som t.ex. sprutor att ta. Men mamma säger att det inte fins sånt även om jag vet att det gör det. Jag skulle kunna betala 1 miljon för att bli av med denna plågan:( Tänk om man kunde ligga ute i gräset och sola, dagarna ut. Och få rida:) Det skulle vatt härligt. Nu när jag ser en häst måste jag kuta iväg snabbt som bomben för att inte få allergichocker. Men jag får väl vänta tills blomningen är över, då kan jag välgå ut på stan. Hoppas jag:') Och jag som vill va med Ellen imorgon. Nu måste jag säga att det inte går. Arrrrgghhhh.. Så jävla förbannad på pisspollen!


Kommentarer
Postat av: TooBlessed

Det är du nog inte ensam om att säga ;p

2008-04-19 @ 19:22:55
URL: http://tooblessed.blogg.se
Postat av: TooBlessed

Tack detsamma :)

2008-04-19 @ 21:45:41
URL: http://tooblessed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0