Ja idag vart man sjuk..

Hej alla bloggare! Ja, såklart när man vill till skolan ska man bli sjuk. Igår hade jag köpt en snygg vit baströja som jag kan ha leggings under, en underbar blåblommig sjal och en asball väska som jag skulle ha på mig idag, men nej så blir det inte. Jag får väl ta det lugnt idag och mysa framför TV:en, kanske sätter jag på en film eller två, och dricka lite te är väl alltid bra. Just nu kan jag bara tänka på spexfotot (alla i nian klär ut sig till ett spexfoto)  vi tog igår. Jag och en vän var utklädda till skogsrån, min ide^^, och var riktigt snygga. Haha.. Kanske inte snygga då men checka. Vi hade liksom förlängt våra ögonbryn med en ögonbrynspenna och satt lite diamanter i pannan och på kinderna. Jag sätter ut bilden på hela spexfotot när det kommit med posten. Hoppas det blev bra! Det är liksom det sista fotot vi tar innan nian slutar.

Vad händer annars i veckan då? Jag ska ha utvecklingssamtal på fredag, fast det är kanske inte så intressant haha. Plugga ska man också göra. Ska anstränga mig mycket nu den sista tiden i nian. jag kan knappas tänka mig att snart är det sommarlov och efter sommarlovet ska man bli stor och börja gymnasiet. Lite skakigt men det ska säkert gå jättebra. Hoppas det! Det tråkiga är att jag inte får se hela klassen igen på väldigt länge efter det, kanske vi får fixa en återträff när man fyllt 30 eller nåt:P Det skulle faktiskt vara trevligt! Varför gör inte fler så? Träffas när de blitt äldre? Min mamma till exempel, jag tror inte hon har träffat sin klass sedan hon gick med dem i skolan. Jag ska i alla fall träffa min klass, det bestämmer jag mig för nu! Ha, då kommer kanske jag sitta här och blogga när jag är 30 och berätta om denna viktiga återträff. Tänk om någon i klassen fått barn med någon annan i klassen. Och gift sig! Haha, det skulle varit kul. Om två personer med raka motsatsen kommer om sisådär 15 år med två barn och vigselring. Nä nu skenar tankarna iväg. Haha, allt för långt. Nu ska jag gå ner och stryka mig med ett glas vatten. Det är viktigt att dricka mkt när man är sjuk:) Pussar!

Visst ja, glömde lägga ut en bild på en röd kofta från H&M som jag beställde för någon vecka sedan. Jag hoppas den kommer snart, längtar<3 Vill bara kura in mig i den :)
   

Ja, nu undrar ni säkert varför jag skriver så mycket hela tiden. Svaret är sagt: jag är uttråkad som få;) Att va hemma och inte ha nåt att göra är inte så kul. Jag har kolalt på den ena filmen vi fick i posten imorse, den hette Helens små underverk. Faktiskt en ganska bra film. Den är värd att titta på. Nu har jag en film kvar. Haha, jag vågar inte säga vad det är för en film, ni kommer bara tycka jag är konstig. Men eftersom jag är snäll idag så säger jag väl det: Pledge This, med bland annat Paris Hilton som skådespelerska. Jag hyrde den filmen för att ingen av mina kompisar tycker den verkar vara bra, och jag vill gärna se om den verkligen är så dålig såsom de tror den är:) Så är det helt enkelt^^. Haha. Men den filmen ska jag se senare. Vill inte se alla på en gång.

Som lite tidsfördrift har jag fotat mina jackor. Det blev inte värst bra bilder:P Har inte det där perfekta kameraljuset i mitt rum p.g.a det lilla fönstret som jag bara vill trolla större:P haha Vill ha mer ljuus.

Har har ni bilderna xD


         


Shit! Min sis kom presis hem med världens sötaste/ballaste/coolaste rockiga klänningen! Shit vad söt och allt. Den är ganska vid, som en skjorta men i klänningsmodell. Sedan är den rutig och har jättesöt krage. Ni skulle bara sett den. Hon köpte den dessutom på Second Hand, å jag som var där igår, varför såg jag inte den. ajja!  Man får väl glädjas åt sin lilla sis:D Kanske får låna den någon dag ;) Hehe jag får fråga någon dag:) Förresten! Vilken jacka tyckte du var snyggast? Kommentera! ^^

____________________________________________________________________________________
Ja, nu blev klockan en kvart över fem. Still have nothing to do. Tog fram min kamera precis och fotade gårdagens inköp (igen men denna gången med kläderna på). Haha. Men jag ska ladda upp dem snart så får ni se ^^.

1   2   3  4

(Så ja:) Det tog lite tid eftersom jag var tvungen att asa mig ner och fixa TV:en, och eftersom pappa är usel på teknik och jag bäst (hehe lite självgod där:P) så frågade han såklart mej:) Stolt ^^)

1 På denna bilden har jag tröjan utsläppt och ett par ribbade (vilket man inte kan se så bra) gråa strumpbyxor på mig. De är riktigt varma faktiskt, varmare än jeans :). Till detta har jag också den nya väskan och sjalen. Jag trodde inte att sjalen skulle va så fluffig men det va den minsann, jättemysig!'
Här har jag stoppat in min vita baströja i ett par höga stuprörsjeans. Mkt snyggt men det blev lite korvigt eftrsom vid rumpan eftersom jag inte orkade fixa tröjan rakt. 

3 Dessa jeansen köpte jag i Köpenhamn för drygt sådär ett år sedan. Men har typ aldrig använt dem:P Det är nog för att de är så förbaskat höga i midjan. Man kan inte ha vilken topp som helst till utan att jeansen visar sina konturer underåt. Men jag tycker om dem ändån, man måste bara hitta rätt övertopp till ;)

4 Samma jeans som bild 3 :)
______________________________________________________________________________________
Jag tänkte visa en jättesnygg topp som jag fick på posten för inte så länge sedan:) Har ju startat upp bloggen ganska nyligen så jag har inte hunnit visa så mycket av det jag shoppat ^^.

     

Det svarta linnet har jag i min garderob :) Det har djup urringning baktill och snygga nitpaljetter. Det röda är också fint, jag valde mellan dem två färgerna men det fick bli det svarta. Fast egentligen är det mörkgrått, inte helsvart.
Köpte den på HM.com ^^.

Men nu ska jag dra mig tillbaka med lite läxor, bland annat NO! Älskar NO. Det är riktigt kul! Någon mer som tycker det?:P Jag vet egenligen inte varför det just intressenar mig och jag skulle inte vilja arbeta med NO när jag vuxen men det är ändån ett av de roligaste ämnen vi har i skolan. Slöjd och hemkunskap är de andra jag tycker om. Men ja, ha det så bra alla läsare (hur många det nu är, haha har inte alls många, besööök!!), och vi ses imorgon då jag tänker va frisk och kry:) Imorgon har vi nämligen engelska hörförståelseprov, alltså nationella prov:S Ja egentligen vill jag bara slippa undan det och vara sjuk en dag till men nej, då kommer jag vara ännu blekare och tröttare på måndagen:P Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0