Ja, första Veckans Simrishamnare!

Idag gav jag mig ut, sökande efter veckans simrishamnare. Det gick inte så värst bra i början dock eftersom det va kallt och det fanns inte mycket folk ute på stan. Men när jag hade gett upp hoppet och drog mig mot hamnen för att trösta mig med en glass, så träffade jag två tjejer, båda i tjugoårsåldern som jag ställde lite snabbfrågor till och fotograferade. Här kommer lite bilder ^^.



Detta är då Kim! Hon är 20 år och jag ställde lite snabbfrågor till henne om vad hon hade på sig och vad hon ska bära i sommar^^.

- Namn? Kim
- Ålder? 20 år
- Favoritaffär? Gina Tricot (http://www.ginatricot.se/)
- Favoritplagg? Tunika
- Vad ska du bära i sommar? Klänningar och tunikor

 Vad har du på dig?
- Leggings
- Tunika, från Gina Tricot
- Stövlar, lånade av en kompis
- Benvärmare (det var ganska kallt ute idag ^^, jag själv huttrade)
- Jacka, Hamnkompaniet i S:hamn. Kallas Red & Green..
- En vit och en blå halsduk, Lindex.

Jag tycker till ^^:
Jag tyckte att Kim hade en snygg outfit, coolt med två stycken halsdukar. Jag tycker hon har en personlig, avslappnad stil som passar henne perfekt.



Det här är Emma! Hon är nitton år men ska fylla tjugo snart. En härlig tjej ^^.

Lite snabbfrågor =)
- Namn? Emma
- Ålder? Snart 20
- Favoritaffär? Cubus pch Gina Tricot

Så vad har du på dig?

- Svarta ankelstövlar
- Ljusa jeans
- Väska, köpt i Danmark
- Jacka, Intersport
- Glasögon, Glasögonhus här i S:hamn
- Örhängen

Jag tycker till^^:
Emmas stil är också avslappnad, ser helt okej ut och hennes kläder passar till hennes glada personlighet. Under jackan bär hon också en grön topp med dragkedja.




JA, detta var då "V S" och jag lovar att sticka ut på stan nästa vecka också och intervjua kommande "V S" ! Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja jag gillar också den, detär fin & speciell tycker jag :)

2008-04-06 @ 16:08:05
URL: http://Smootie.blogg.se
Postat av: Kim Och Emma

Hej, Roligt att få vara veckans simrishamnare=) Skulle gärna vilja ha bilderna?:P
Kramis

2008-04-06 @ 16:35:21
URL: http://kimipsenjonsson.fashionblogg.se
Postat av: Leo

Haha jävlar va ambitiös blogg :D

2008-04-06 @ 16:57:26
URL: http://baron-s.blogspot.com
Postat av: Sally

Till Kim och Emma:
Hejsan! Ja, men visst ska ni få bilderna! De blev jättefina ^^. Om ni vill kan ni ta kontakt med mig på [email protected] eller så är det bara att kopiera de bilderna jag har i bloggen. Hoppas vi stöter på varandra igen på stan! Puss!

2008-04-06 @ 16:59:25
Postat av: Anonym

Till Leo:
Ja, eller hur:P Men den e fin, tkr du inte ^^?

2008-04-06 @ 17:00:29
Postat av: teddy

seriöst där måste varit något bättre i simrishamn du kunnat springa på! de här två tjejerna saknar skärpan helt liknar något man hittat i en smutsig gränd i harlem eller något! skojig blogg dok nästa vecka hoppas jag på något bättre eftersom simrishamn är min stad!

2008-04-06 @ 22:36:40
Postat av: Vinnie

Var nyfiken på intervjun och bilderna på min kusin.Läste hennes blogg och klickade mig vidare!
Mysig blogg och bilderna samt intevjun är kanon!!
Mvh Vinnie

2008-04-06 @ 23:27:03
URL: http://elmas.babyblogg.se
Postat av: Sally

Till Vinnie:
va kul! tack så mkt!

2008-04-07 @ 15:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0