Hejsan hoppsan!

Idag har vi haft föreställningar i skolan. Roligt som bara den;) Haha, Bis och Vincent mimade och spelade teater till en Bellmanlåt, sedan var det flera band som spelade och jag och Vincent presenterade alla. Haha, roligt! Ikväll ska vi grilla! Åh, det känns som en evighet sedan man kunde grilla ute i trädgården:) Men nu är det varmt och härligt. Förresten! Jag kunde inte sätta in bilderna på dagens klädval. JAg måste trixa och fixa lite med datorn. Det är nämligen så att Frida fick ta bilderna på mobilen och nu kan jag inte ladda upp dem. Har bilderna i datorn men det fungerar inte att få in dem i någon mapp eller någonting åt det hållet. Så dagens klädval kanske kommer upp imorrn. Just nu sitter jag och dricker iste. Åh, det är såå gott. En macka slänge jag i mig också, behövde lite mat i magen. Haha, jag fick ett riktigt sockerbehov helt plötsligt men vill inte köpa något onyttigt så det fick helt enkelt bli en fullkornsmacka. Men det är ju lika bra det:) Bättre det än goodis.

Imorse avbeställde jag en kjol från H&M. Jag tänkte länge på om den skulle passa mig. Eftersom storlek 34 är för litet och 36 är för stort så blev det lite krångligt. Därför avbeställde jag den. Nu har jag 129 kronor till godo:) Tihi! Men jag vet bara inte vad jag ska köpa. Kanske så väntar jag tills de fått in lite nya kläder;) Tralalala.. O nej! Kom på att det är matteprov  imorgon. Kära gamla plugg, du ger dig aldrig. Det är väl bara att börja öva då. Hoppas det inte blir svårt. Det var ganska många som sa att provet var kämpigt och några som sa att provet var lätt som en plätt. Hmm.. Jag undrar vad jag ska tro på:P Men jag får väl träna i alla fall:) Nu ska jag ner och kika efter vad som grillas. Kramar! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0