Heej!

God morgon alla sjusovare ^^. Idag gick jag upp tidigt faktiskt. Haha, jag gick också in på H&M, och tur va det för där hittade jag världens sötaste underklädset som jag kan ha i sommar när jag solar^^ Marimekko jobbar lite för H&M nu och har designat jättesnygga kläder och det underklädset jga har beställt är designat av Marimekko! Jippie! Det va tur att de inte hade tagit slut, då skulle jag bli helt hysterisk:P Haha, nä skojja. Men det är riktigt fint! Jag ska lägga ut en bild nu, wait! =)
443677-152
Hur söt som helst! Den gick för 298 kronor, men det var värt det ^^. Annars kanske det kommer upp på tradera för 10.000 kronor när allt är slutsålt, haha. Förresten! Jag kom på vad jag skulle berätta nu. Jag skulle ju skriva om en jättepinsam sak! Vill du höra? Ja, det tror jag ^^.

En dag i skolan skulle vi göra egna experiment. Vincent i vår klass skulle använda sig av ballonger. Han gjorde experimentet och sedan fick jag då en ballong. Jag gick såklart in på dass och fyllde den med vatten, så det blev en vattenballong, sedan ändrade jag mig, jag kunde ju inte gå runt i skolanmed en vattenballong, så jag hällde ut vattnet igen. Sedan gick jag med vår lärare, Frida och Agnes för att kopiera. Jag hade blåst upp ballongen och sedan släppte jag den! Och gissa hur den flög! Pinsamt! Den snurrade framför vår lärares huvud och skvätte vatten från innan och sedan tog hon upp den och gav den till mig:O Fy tusan vad jag skämdes! Ballongen va ju helt blöt och hon trodde väl att det va något annat, hehe, men egentligen va de bara vatten! :( Jag trodde jag skulle dö. Jag satte mig ner på golvet, asså riktigt knallröd i ansiktet, och fick ingen luft som jag skrattade av pinsamhet. Shit vad det va jobbigt! Och jag som inte ville att det skulle bli så. Har du också gjort något pinsamt? Pinsammare än detta? Berätta jättegärna ^^. Haha.. En annan gång skämde jag också ut mig för en lärare men det va SO och SV läraren. Jag ställde mig vis Agnes och tog hennes händer och började dansa för att få igång henne så hon också ville dansa. Jag sa med en konstig röst också: "Dansa Agnes, dansa". Haha, och så stod vår lärare där och kollade med ett flin. Asså, jag trodde jag skulle sprängas. Haha, jag va tvungen att sätta mig i ett hörn för att lugna ner mig, helt röd va jag denna gången också. Det va ju jättekul för mina kompisar, men jag, jag skämdes ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0