God morgon!

Hejsan! Precis vaknat:P Haha, jag har sovmorgon idag så jag har faktiskt lite tid att blogga nu på morgonen. Jag har redan tatt ut min sovmorgon me 15 minuter:P Hehe, det kanske inte låter så mkt men för mig är det mkt. Jag ska hinna öva lite på musikprovet också. Har övat lite igår också. Idag ska vi ha idrott ganska tidigt på förmiddan så jag kommer inte kunna lägga ut dagens klädval förren lite senare.  Jag kommer liksom ha mjukisbyxor på mig nu och det är väl inte så kul att se:P Orkar inte byta om på gympan för vi har ju bara 45 min (!!!!!!) på oss att ta oss upp till maten och sedan till idrotten och sedan in i gympasalen. Usch! Stressigt. Man ska ju i alla fall få 45 minuter på sig att äta:O Tkr jag:P Men de andra verkar klara det så jag får bara hänga efter. haha. Men hej så länga, jag bloggar efter det att jag kommit hem från skooolan. Pust! Prov.. Men pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0