Go morr'n!

Hejsan! Hur är det med alla en sådan här fin morgon? Eller fin och fin, här regnar det för fullt och himmlen är helt grå. Usch! Ni ska bara veta vilken hemsk dröm jag drömde. Jag får gåshud när jag ens tänker på den. Den handlade om en massmördare.. :S Läskigt! Ajja, man ska inte gå och haka upp sig på en dröm heller:P
På tal om fint väder, imorse, klockan halv fem så va vädret jättefint (men det va då det). Nu undrar ni kanske vad jag gjorde uppe då när jag kan ligga i min säng och sova till halv åtta (sovmorgon idaag) men jag kunde inte sova:P Haha, så jag gick upp och öpnade hela fönstret och drog in lite frisk luft. Och fåglarna kvittrade jättemycket, fint väder! Och när jag stod där så tänkte jag på hur mycket vi sover bort. Och vad vi sover bort. Jag menar, om jag inte hade behövt sömn då skulle jag lugnt gå ut på en promenad. Jag menar, så mysigt! Inga folk ute på gatorna, fortfarande lite mörkt, fåglarna kvittrar, asså så härligt. Men eftersom jag brukar somna ganska sent så orkar jag inte gå upp så tidigt. Eller orkar:P Haha, en gång gick jag upp klockan fyra för att jag inte visste om jag hade övat tillräckligt på ett franskaprov vi skulle ha den dagen. Fy fasen vad jag va flummig dagen ut. Jag trodde jag skulle svimma:) Men nu är klockan jättemycket! Måste hinna fixa håret och packa skolsakerna, vi börjar om 30 minuter:P Haha, jag vet, jag har lååång tid på mig men nu vill jag va i god tid iallafall. Förresten, vi ska ha orientering idag, usch usch! I detta vädret, nej det kommer inte bli ett dugg kul. Men man får stå ut:P Kanske blir bättre sedan. Och jag som vill ha min fuskskinnjacka! Ähh, jag kan ta den ändån, det är bara att packa på en massa kofter under. Puss och kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0