Funderar och funderar..

Ja, av någon händelserik anledning råkade jag gå in på treadera.com. Jag sökte direkt på "H&M" och klädkategorin och fick fram en UNDERBAR skinnjacka. jag vill bjuda, men har inte pengar.. Vad sa jag göra? Jag kan ju fråga om jag kan få min nästa månadspeng i förskott, men jag vet inte om jag vill slösa iväg den så snabbt. Jag ska fundera mer.. Återkommer ^^..

Jag HAR bestämt mig! Jag ska bjuda =) Men jag väntar tills alla redan har bjudit haha och jag tänker inte visa länk, tihihihi!

Om sådär 49 minuter avslutas aktionen, spännande ^^. Yipiiiie!

En halvtimme har jag kvar på mig att buda, ska vänta lite till =) Jag hoppas den kommer bli bra. Den va i strl 36 och jag brukar ha strl 34 men jag tror det kommer  fungera. Det är en härlig vårjacka och jag måste ha den!

JAAAAAAAAAAAAA JAG FICK DEN!! För 210 kronor, yipiiiiiieeeee <3<3<3<3

Detta är då bilden från tradera som jag kopierat. Vad tycks om mitt köp?
443677-95

Kommentarer
Postat av: G-K

Skitbra pris Sally!

2008-04-07 @ 20:03:57
Postat av: Sally

Till G-K!
Taack

2008-04-08 @ 18:40:53
URL: http://sallydaisy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0