Bloggar på ;)

Jag känner bara för att blogga på ;) Jag har haft en massa besökare idag, kulkul! Det är bara att läsa på ;) By the way, jag ska sticka ut på stan imorgon för att hitta den nya "V S" om de blir blir fint väder ^^. Imorgon är det ju den sista provdagen för denna veckan, tror jag haha. Så man måste ju fira på nåt sätt och ta och lägga ledigheten på nåt. Aa, ska bli kul! Tror jag ska fråga en kompis om hon/han kan hänga me. Det blir roligare så. =) Förresten! Jag har en superkompiz som heter Ellen. Hon har också en blogg, jippiiiee: smackthepony.blogg.se! Gå in och kolla, hon har världens bästa skämt asså;) haha

Nu tänkte jag göra lite musikprovspluggande. Inte så mycket att plugga, man ska mest veta hur man känner av musiken och när den är skriven och så vidare.. Men ha det bra alla läsare! Kramar, vi ses imorrn då jag ska blogga för fullt och förhoppningsvis sätter in någon snygg simrishamnare ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0