Åh, vad fint det blir ^^

Vet ni vad? Jag håller på att sy min skolavslutningklänning. Eller jag syr om en klänning. Åh, vad fint det blir! =) Spets och allt, mer säger jag inte, hihi. Jag satt här och sydde när jag kom på att jag faktiskt har en hemkunskapsläxa, och jag störtade upp, tog min symaskin och röjde undan skirvbordet snabbt som blixten. Sedan började jag. Och det gick snabbt! Haha, har redan skrivit en massa. Vi har nämligen en uppgift som heter "När jag flyttar hemifrån". Jag inleder den med lite tankar om att flytta och det blir riktigt bra. Jag är nöjd. Men nu måste jag faktiskt sluta. Jag berättar lite mer om vad jag skrev sedan:) Pussar! <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Taack så mycket :D
Gud vad kul att sy en egen! :D

2008-04-17 @ 21:37:58
URL: http://kallaspinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0