Åh, snälla lilla mormor <3

Idag kunde jag verkligen inte stå ut med att sitta hemma. Jag ville såå gärna ut, även om jag visste att ag skulle få allergichocker.  Men jag ringde iaf till min mormor. Jag frågade om hon hade några gamla kläder från när hon var ung. Men det sa hon att hon inte hade. Men jag skulle få kolla på ett par väskor jag hade sett förut. Så jag tog mig till mormor då. Jag blev allergisk men det var värt det, för vet ni vad? Jo, jag hittade skiiiitsnygga kläder i hennes garderob. Jag höll på att svimma av:P Haha. Jag rotade så jag svettades och fann en papperspåse med saker hon tänkte slänga. Men där var jag kvick:) Tihi! Jag hittade en gudomlig söt t-shirt (oversize) med blommor på. Sedan hittade jag också en söt blus, också blommig, men den är lite svår att matcha. Jag fick en väska också! Så jädrans ball:) En i skinn. Och det fanns en läderrem som hon heller inte behövde, den tog jag som skärp. Nu tänker jag  visa mina "garderobsfynd". Tralala:)

443677-223

   

Åh, så glad man kan bli ^^. Den färggranna t-shirten med läderremmen ska jag ha leggings under:) Så snyggt det kommer att bli:)


Kommentarer
Postat av: Svala

Vilka härliga mönster =D

2008-04-23 @ 00:19:34
URL: http://svalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0