Chokladcookies och vänner - det är livet!

Ja, då har en ny skolvecka börjat och jag sitter här, uppflängd på sängen med mina polare Sofia, Sara, Angelica, Johan och Maja. Vi kränger chokladcookies och myser framför mitt internet. Äntligen säger jag bara!

Förra veckan gick väldigt snabbt. Vi hade allt roligt för oss. Vi tog bland annat modellbilder på natten som ni ska få se. En bild för varje vecka hade jag tänkt. Hope you like them:) Annars då, vad har hänt idag? Vi har haft franska, jobbat på vår Grease-musikal (yeah!) och cyklat som galningar upp för en lång backe, som nästan aldrig ville ta slut, för att handa några choklad och ett paraply. Nödvändligt till 100 procent säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0