Hemma i mitt rosa rum.

Hej på er! Precis hemkommen från Båstad. Oj vilken tid det ska ta. Men det är skönt att komma hem. Till sitt rosa rum. Haha. Jag ska faktiskt måla om här på lovet. Ska bli kul. Vet bara inte vilken färg jag ska välja. Jag tänkte något i aprikost, gräddvitt och grönt. Men jag har inte bestämt mig. Får väl sticka till affären för att sno färgkartor. Något höstigt kommer det i alla fall bli. Ikväll bli det antagligen film och god mat. Och sova ska jag göra, så härligt! Kram.

Kommentarer
Postat av: trollungen

hej du! nu har du äntligen kommit igång me bloggandet igen;) skit bra tjejen! är fortfarande förkyld... är du frisk ännu? ha de bra kramar

2008-10-17 @ 23:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0