Sitter i solen:)

Sitter ute i solstolen med en ostmacka och mjölk (börjar faktiskt tycka om mjölk nu:P). Klickar hem lite varor från H&M gör jag också:) Om man bortstår från en stor fågelskit som befinner fig bredvid mig så är allt perfekt:) mmm.. Solen värmer:) Igår var det faktiskt över tjugo grader i solen. Haha, shit vad bränd jag blev på armarna! Ganska bruna nu faktiskt:) I alla fall så tänkte jag berätta hur min omgivning ser ut nu:) Sååååå fint. Det finns röda, gula, vita och aprikosfärgade tulpaner och överallt ser man vita blommor. Pelle sitter i sin bur, kanske ska jag släppa ut honom lite senare så han får sola sig lite:) Och skutta runt i trädgården. Tihi! Grannarna sitter och dricker kaffe och det är såå mysigt att höra deras småprat. Himlen är blå, nästan helt molnfri, åh vad jag älskar vår trädgård:)

Imorgon är det filmkväll i skolan. Vi ska nämligen kika lite på filmer om Andra världskriget. Vi får också sovmorgon på torsdag, till kvart i tolv. O, så trevligt:)


Hej so long!

Kommentarer
Postat av: stephie

ha en bra dag!

2008-05-05 @ 17:04:35
URL: http://stephiesmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0