En dag

Hejsan! Här har vädret varit brabra! Vi hade nationellt prov i matte, o vad det gick bra! Det känns skönt att få gjort det. Har precis kommit hem från vår filmkväll i skolan, Schlinder's list var filmen vi tittade på. Jag har faktiskt sett halva delen av den men aldrig slutet. O, vad sorglig den var. I slutet fick jag tårar. Det är riktigt bra att vi gör sådant här, jag menar att se filmer från hur Andra världskriget var, hur folk upplevde det och hur allt bara var fel rent ut sagt.. Det finns många tankar om just denna filmen, men ingen sa någonting, haha alla var för trötta för att prata om den.

443677-322

Kommentarer
Postat av: Frida

Varför tog du bort min kommentar? :(

2008-05-07 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0